S.E.X.

fimmtudagur, febrúar 02, 2006
Ójá, ég var að fá pöntun frá Stitching Bits and Bobs og líka Monthly Bits frá þeim (það fyrsta). Ég er tótallí í sjöunda himni með þetta allt. Ég pantaði nokkur munstur, allt nálarúllur :-D og svo var það garnið í mánaðarklúbbnum. Svo fékk ég eitt kit sem ég ætla að sauma handa vinkonu minni í afmælisgjöf. Hún er búin að eiga afmæli, en ég vil samt ekki segja hvað það er strax. Þetta er leyndó! :-)

Nálarúllumunstrin sem ég fékk voru:
Calico Crossroads - Furever Needleroll
Lavender Wings - Planted Hearts Needleroll
Lavender Wings - With Thread in Hand (with charm)

Gott mál! Hlakka ekkert smá til að byrja á þessu öllu.

S.E.X.

Oh, yeah! I just got my order from Stitching Bits and Bobs and also the montly bits (my first one) from them. I'm in seventh heaven right now. In my order I got some charts, all needlerolls ;-D I've fallen completely for these beautiful things. These three (furever needleroll, planted hearts and with thread in hand) are so pretty. I just can't wait to start them. I also got a kit I'm making for a friend's birthday. I don't want to reveal it yet even if her birthday is over. She doesn't know about it, you see.
 
posted by Rósa at 15:31, |

7 Comments:

Such a lovely new stash! *wipes drool off from keyboard*

When it comes to needlerolls I think I may start with my first one tomorrow. Have to see will I get as addicted. :P
Wow Rosa, this is great S.E.X. indeed! Yummy fibers! :D
Ooooooh! *drools* Very nice!
Oh now I wish that my package from Silverneedel would arrive.
Yummy stash Rosa!!!!!
Great stash Rosa! I'm in the Monthly Bits as well and I love getting my parcel every month :)
Vá, flott! Mín ekkert öfundsjúk sko. Jú, kannski smá. Ég hlakka mikið til að prófa svona flott handlitað, mislitað garn. Svo finnst mér nálarúllurnar nokkuð spennandi.