Vetrardrottningin

mánudagur, júlí 24, 2006
Þetta er svona örpóstur þar sem ég er að fara að mæta í vinnu bráðum. Mig langaði bara til að monta mig aðeins af Vetrardrottningunni sem ég var að sauma í í gærkvöldi og í morgun.

Hún er búin að lengjast helling frá því seinast!

Winter Queen

This is a quickie post because I need to be at work soon. I just wanted to brag about my progress on Winter Queen that I worked on last night and this morning.

She's getting taller!

Efnisorð:

 
posted by Rósa at 11:12, |

6 Comments:

What fabulous project! Your Winter Queen looks gorgeous!
She's looking so good!

And: HAPPY BIRTHDAY! (It's today, isn't it? *grin*)
Thank you both for your lovely comments on my Winter Queen :-) I'm so happy with how she's progressing now :-D

And yes, Outi, it's my birthday today :-) Thank you! :-D
Wow she is going great....

p.s. hvar fékkstu þennan laga lista...?
Hafrún: lagalistinn er frá Last.fm
Ég mæli með að kíkja á þá síðu :-)

Vonandi virkar þetta. last.fm
looking great!
happy birthday Rosa!